Vem är det vem är hon och vem fan är du?

Datum: 2009-05-14 Tid: 18:03:01
Åh bloggen, jag har saknat dig! Har inte varit hemma på ett tag, därför
är jag så dålig vid tangentbordet.

Måste börja med att TACKA alla söta människor som kommenterar! Snacka
om att man blir glad, trodde inte att så många uppskattade min sketna lilla
bloggis :-) Superkul! Och sen angående det där jag skrev om Ipred-lagen,
kanske lite ogenomtänkt, är inte speciellt påläst, skrev bara det första som
ploppade upp i skallen. Självklart får ni kritisera det jag skriver! Men släng
gärna ut namn så blir det mysigare. Jag ska inte skicka bajs på posten, lovar!

Lördag kväll/söndag spenderades med fam. Ekeberg. Alltid lika kul att umgås
med er! Söndagen red jag lopp på Romme, på Candle Light, 2:a på 2.03. Med tanke på att
hon har gått 58 i sulky så kan det betäcknas som helt ok tid tycker jag!



KOM IGEN DÅÅÅÅ!

Tisdags var Emilia, Rubban och Malin här. Bjussade på laxlasagne med sallad,
och dom hade med sig diverse onyttigheter. Mysigt värre! Åkte sedan till Ladan
och kollade på KMT06:ornas slutproduktion. Så himla duktiga... Man blir riktigt
stolt :')

Kommentarer
Postat av: felicia

är du inte för stor på ponnyn ?

2009-05-15 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<