Världens bästa dag

Datum: 2009-05-31 Tid: 22:37:42
Vaknade bakfull som ett as av att solen lyste mig i ögonen.
Det är alltid trevligt, om man inte har massa gammal sprit
som skvalpar omkring i magen vill säga. Sprang ner till Ica
och köpte majskolvar (alltid mitt bakiskäk!) och ringde Vickan.
Vi drog ut till Harg och låg och stekte hela dagen. Så underbart!



Mina ben, melon, chirre och vatten - niiiiice

 

Harg & en melonätande Vickan

Badade dock bara benen, lite för kallt än tyvärr! Så vi låg och pressade hela dan
istället. När vi kände oss färdigstekta drog vi och käkade souvlaki på grekrestaurangen.
Sedan for vi hem och gymmade lite med Kristofer.

En riktigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: sara Tanskanen

men varför kom du inte och hälsa på för? bor ju så nära badet jag :) visst e grekrestaurangen bra? men julia de heter faktiskt hargshamn...:P

2009-06-01 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<