Tips vid brist på sex

Datum: 2009-05-14 Tid: 18:23:06
Alla våldtäktsmän och övriga kåta medborgare, läs detta!

Jag brukar bli ganska frustrerad när jag inte har haft sexuellt umgänge på ett tag.
Blir som en tonårspojke och spanar febrilt efter folk som skulle kunna vara lämpliga.
Men för att döva den där känslan, så tänker jag på.... da da da, NATUREN! När du sitter
på bussen och känner pirr och desperation, slit blicken från möjliga knullobjekt, titta
ut genom fönstret och se så underbar världen är. Tänk, hur bövelen kunde Gud skapa
alla de där små blommorna? Att alla blad växer sig exakt lika stora? Det är helt otroligt.

En gång försökte jag bli kär i ett träd. Varje gång jag åkte förbi det där trädet, tänkte jag
"han är så snygg...". Bör tilläggas att det var under en mycket torr period. Jag släppte honom
efter ett tag, han knullade tydligen runt med massa lönnar.



Har ni förresten tänkt på att häggen har börjat blomma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha. Du är så jävla underbar när du börjar prata om sånt där, och att du liksom sätter stopp och inte låter desperationen ta över. "NU FÅR DET VA NOG!"

2009-05-17 @ 16:44:18
Postat av: Kejk

HAHA ;D underbart ;D

2009-05-17 @ 22:59:26
Postat av: lejonclou

hahaha älskar din blogg så kul att läsa! hahaa häggen blommar ju jämt ;)

2009-05-19 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<