Helgens alkohol

Datum: 2009-05-31 Tid: 22:25:34
Okej, typ 1511 pers har statusraden Elitloppet EN gång om året på facebook.
Jag dissade hela alltihopa, och hade en mkt bra helg hemma istället!

Igår lördag så vare supa på G ! Mina grannar som jag typ aldrig har
träffat bjöd mig på partaj ;)



Hästsvans for the win. Totalt misslyckad sminkning,
var lite stressad. My bad!


Sedan oss ute i fina vädret och jag halsade starkvaror, blev full på en
kvart typ. Great success!

  
  


Drog oss vidare in i Desses lya när det blev lite kallare. Jag var full
som fan och hade sjukt kul! Träffa nya sköningar. Är man i trevligt sällskap
och har fått i sig en del, då har man så himla kul oavsett vad man gör för
något. Vi drog liksom ner på Barentrubadurafton, haha typ 5 pers där
och en gubbe som spelade piano. Vad gör vi, jo vi går upp och råååshejkar!
Haha hade sjuuukt kul! När som slog igen drog vi hem till Desse igen och
shejkade lite till. Vinglade hem till mig tvärs över gårdsplan runt halv tre.

Tack för en galet rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hahaha, fan, denna fylla måste snarast upprepas! Hade ju skitkul de lilla man kommer ihåg! Blev ingen efterfest för min del, låg inne på Emils toa och mådde lita halvtaskigt, haha! Hur sluta din kväll :P

2009-06-01 @ 23:04:30
URL: http://ellinoores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<