Scary!

Datum: 2009-05-28 Tid: 15:07:13
Idag har jag bokat tid, den 15:e juni ska jag tatuera mig!

(Ditt fel Tessi, som gjorde mig sugen när du började snacka
om det när vi söp ;)


Känns skitläskigt! Jag har piercat mig massa (navel, läpp, näsa,
tunga), men piercingarna är det ju bara att ta ur när man ångrar
sig! Har ju plockat bort allt utom tungstaven (den älskar jag!). Men
nu kommer jag liksom ha en stor blaffa på sidan av kroppen resten
av livet. Hoppas jag inte ångrar mig! Men man lever ju bara en gång...

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vad är det du ska tatuera då ? :)

Och vart har du beställt tid ?

2009-05-28 @ 15:42:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Tessi

mahahha!!! jag ska görat i sommar när jag har lite cash:D:D:D Fan va kuuul!! och skyll inte allt på mig;) ååhh du kommer bli så snygg!!!

2009-05-29 @ 17:09:08
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<