Party hardy!

Datum: 2009-05-22 Tid: 22:13:30
Igår var vi laddade för supa! Blev förfest hos mig, först på plats Tessi och Ronja.



Vi sa att vi skulle gå och äta innan bussen kom sen.
Så blev det ju givetvis inte, och på tom mage blev vi
jättejättefulla.

  
  
 



Kom bra mycket folk, och mina lilla lägenhet var ganska smockad mot slutet!
Jättekuuulit !

Alla drog vidare till People mot tio, in på skivan och röjde satan! Riktigt kul,
och jag var full som en get. Minns faktiskt inte mycket alls där innefrån, förutom
att bägge de jävla två personerna som lyckats med att krossa mitt hjärta var där,
blev tillslut bara jävligt förbannad och snefull så drog innan jag spåra.



Träffade Jolla :)

Tessi & jag som hade supit på tom mage, åkte hem till mitt place och stoppade
fingrarna i halsen
innan bedtime. Mådde sjuuukt dåligt och allt bara snurrade.
Minns att jag skulle dra ut bäddsoffan till Tessi, vetefan vad jag gjorde för jag råkade
dra sönder hela jävla soffan, braaaa Jules...

Tessi hade ställt larmet på 09:00 för vi sa innan vi la oss att vi skulle faaan äta pizza
såfort allt öppnade!
Vaknade och var fan fortfarande full, haha. Allt bara snurrade och
jag skrattade åt konstiga saker, skitkul. Vingliga och risiga gick vi till Ica, fyfan vilken syn!
Gjorde laxlasange och käkade cheezballz, glodde Sex and the City, mysigt! Tessi drog så
småningom, jag fortsatte mitt fettande. Jeppe kom över en snabbis och hjälpte mig att städa,
sjukt mkt glas och burkar överallt. Kladd över hela golvet, urk. Sen gjorde jag något jag aldrig
gjort förr, jag la mig i säng igen och gick inte upp förän klockan 5. Sjukt slut och risig, ska aldrig
dricka på tom mage igen, livsfarligt.

Well, tack alla för en skitkul förfest/utgång, love you guys :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hahaha, underbart kul var det! Men fy fan för att bli så jävla pruttfull igen..Jaaduu ica hade nog aldrig sett ngt snyggare, HAHAHHA..Inte fräschast i stan kanske:P Men hade viXD

2009-05-22 @ 22:36:21
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: stina

typ alla har tungpiercing ju :O

blir lite sugen faktiskt på att skaffa :P

2009-05-22 @ 23:00:52
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<