Myr-invasion

Datum: 2009-05-27 Tid: 20:46:26
Fan, kom hem idag och upptäckte myror över hela bordet! Så jävla
äckligt. Nu måste jag köpa massa anti-medel och sånt. Eller inte,
kanske mysigt med sällskap, hmm?

Rosalie var 5:a igår på Bollnäs på 04,0. Jättefin! Matte mkt nöjd. Vart
en trevlig tripp med fam. Jansson, åt god mat innan :)

Åh, trött och oinspirerad för tillfället. Dock kom jag på att det här var
första dagen på länge som jag inte tänkte på dig. Kanske man äntligen
kan gå vidare, skulle vara så guld värt.

Puss och kram.



PS: Nästa gång jag går ut får jag inte locka håret.
Ser ju banne mig lika ut på varje bild de senaste
månaderna, hehe.

Kommentarer
Postat av: Marie

Va roligt, såg ponnyloppet och gissade på att det var du som hade den hära bloggen.. :) ditt sto såg jättefin ut, även den där Grann (antar att de var dom du åkte med upp) såg jättefin ut, han kommer nog att kunna gå ruggit fort.. såg inte var han hanma då vi hade starthäst i lopp 2. Fin blogg har du iaf!

2009-05-28 @ 10:58:39
Postat av: Ylva

Vad kul att Rosalie börjar komma ned till sitt rekord igen :) snart är ni under 00 :)

2009-05-30 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<