Halvtråkigt jag-fakta

Datum: 2009-05-17 Tid: 20:29:42


*
Jag har ormfobi. Har blivit bättre, men kan knappt se en på bild.

* Jag har jättemycket leverfläckar och massa andra små prickar. Ploppar
   upp nya varje dag, kommer att sluta som en dalmatiner.

* Jag har slitit ut min navelpiercing när jag låg och sov förr. Har ett fult ärr i naveln.

* Jag hatar all form utav alkohol och dricker enbart för att bli full. Skulle aldrig falla
   mig in att ta en drink för att "det är gott". Har druckit ganska stora mängder äcklig
   sprit i mina yngre dar och spytt väldigt mycket, min kropp förknippar bara alkohol
   med spya. Spyr nästan varje gång jag dricker. Räcker med att jag tar en lite för stor
   klunk.

*  Jag tycker att det är drygt att prata i telefon längre stunder.

* Jag tycker att Briney Spears är jättebra och vill gå på hennes konsert i juli! (Någon
   som vill följa med?!)

* Jag är trött på att vara singel



Någon som vill bli ihop med en prickig Britney Spears-älskande
blondi? Säg till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska på Britney i sommar, tycker att du ska ta chansen och åka dit du med =) Hon är bäst!

2009-05-17 @ 21:24:03
Postat av: rubban

I WANT YOU BABE! ;) skivan imorn eller!? :D

2009-05-17 @ 22:58:27
Postat av: Tessi

Jag vill ha dig som fan!!!!

2009-05-19 @ 19:24:03
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej du fylleskalle! Fest på torsdag, eller kanske fredag den 28:e?!?! Jag gilla också Britney, gör sjukt bra musik! :P Kram

2009-05-19 @ 23:54:13
URL: http://ellinoores.blogg.se/
Postat av: Uma

jag! :D haha

2009-05-21 @ 13:06:29
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<