Fääärdig

Datum: 2009-05-20 Tid: 22:33:19
Klarsolad. Somnade och vaknade efter 30 min när den var klar, härligt!
Jobbigt att sola, man blir så svettig, skönt när man bara sover bort tiden.

Dock svider det lite i min fejja. Har de senaste veckorna använt medel mot
finnar som jag fick för något år sedan. Man får inte sola när man använder det,
wooops...

Hade problem med finnig hy förr (som alla andra teenagers i guess...)
Jag gjorde en portömning + någon AHA-behandling hos en hudterapeut,
det var verligen kanon, hyn blev aldrig lika dålig igen. Till och med alla pormaskar
var putsväck. Sedan körde jag med Basiron ett tag tills det slutade funka. SEN
gick jag med hundögon till farbror doktorn som skrev ut Dalacin till mig. Efter
det har jag knappt haft en enda finne. Nu stryker jag på det här lite då och då
när det ploppar upp någon bara, kanoners!



Det finns bra medel, även fast man inte har värsta acnen så
ska man inte behöva lida i onödan!

Kommentarer
Postat av: Serena

Nice blogg! :)

2009-05-21 @ 10:40:56
URL: http://serenafelicia.blogg.se/
Postat av: lippa

skulle du kunna hjälpa med design?<3

isåfall, kommentera ett inlägg på min blogg om du kan det,för skulle vilja ha hjälp med en sak på min blogg. (:

2009-05-21 @ 11:29:08
URL: http://liippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<