Det hemska sanningen!

Datum: 2009-05-17 Tid: 10:24:42
Nu ni läsare, ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra...
Jag ska visa en bild av mig utan smink! Före och efter. Bli inte liv-
rädda för förebilden...

 

Före: Nyduschad och håret fönat. Så här ser jag alltså ut!
Efter: Två timmar senare, löshåret vågat & isatt och fejset fullspacklat.

Det var någon som frågade om jag kunde fota steg för steg när jag sminkar
mig, det ska jag göra nån gång! Tycker sånt är skitkul. Men här har ni iallafall
mina "grunder":

Jag missbrukar foundation, har jättedålig, rödflammig hy i vanliga fall.
Massa puder ovanpå det. Brukar noppa bort halva ögonbrynen och rita dit det
sista sträcket, dom är så korta naturligt. Något jag kör stenhårt på är massa mascara
underfransarna, lika mycket som på över. I alla tidningar står det "ingen mascara på
underfransarna, dom får färg ändå när man blinkar".
Bullshit, tycker det öppnar upp ögat
mycket bättre. Sedan givetvis massa kajal runt hela ögat så att det blir riktigt svart!

I alla fall, detta var i fredags. Skulle på studentskivan på Bowlan. Gick hem till Laaaars :D först.



Joss, jag & Emilia <3

Hade inget groggvirke så satt och drack rent. Jag blev jättefull jättesnabbt.



Snygg dans med asrolig anka som Emilia hittade! "NU FÅR DET VA BRA!"

Innan vi skulle gå sa Emilia med finurlig stämma: "ska jag lägga den i väskan?"
Haha, och så snodde hon den av Larsa. Bella, hon lär sig!

Drog till Bowlan och vinglade omkring.
Minns inte alltför mycket där ifrån. Men hade säkert askul :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du var ju jättesöt utan smink :)

2009-05-17 @ 15:05:41
URL: http://johannaja.blogg.se/
Postat av: jenny

ja du är jättesöt utan smink men riktigt snygg med! tror dock inte jag skulle känna igen dig om jag träffade på dig utan smink :P

2009-05-17 @ 17:20:24
URL: http://heyastrid.blogg.se/
Postat av: Melinda

Du är söt vilket som vännen :D

2009-05-18 @ 16:50:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Simone

jaha är det sådär du ser ut gamle kompis :D

2009-05-20 @ 09:57:36
Postat av: a.l

hur fin som helst utan smink..

2009-05-20 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<