Dålig jag är

Datum: 2009-05-07 Tid: 17:48:43
Fan vad jag har tappat sugen med blogg, skittrist, men känner mig helt off alltså!
Såg att Joz hade klagat på min update, så jag får göra ett försök.

Är allmänt förkyld och har massa huvudvärk. Och inte blev det bättre av att jag fick
rampen till Tillys hästbuss smälld i skallen igår, så jävla pain! Kan inte sova på
höger sida med skallen... feting bula, poor Jules.

Mina päron är i Italien så jag sover hemma nu och tar hand om alla djur. Känns
skitskumt! Jag kommer aldrig vilja flytta hem igen, jag älskar min lilla lägenhet...
som jag för övrigt ska försöka fota snart, har inrett ganska fint nu.
Åkte hem till mig igår för jag var så sugen på glass, haha. Vad får jag se, har ställt
all dyr Ben & Jerry-glass i kylskåpet, började grina. Dagens blondie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga! =)

2009-05-07 @ 21:46:11
Postat av: Kejk

Allstå visst känns det konstigt att sova hemma när man liksom inte bor där? Skumt är vad det är!

2009-05-08 @ 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<