Boooring ...

Datum: 2009-05-23 Tid: 19:28:23
Slappdag. Jobbat och kört fort med Rosalie. Ikväll blir det bara datorn/soffan.
Känns wierd att inte gå ut, men riktigt skönt att ta det lugnt efter den rejäla
fyllan i torsdags.

Sitter och bläddrar igenom massa tattoo-bilder. Tror jag ska tjuren vid hornen
och finally do it! Har dock ändrat mig lite nu, vill inte längre ha den i svanken
utan på revbenen/sidan av kroppen. Liiite ut på magen, om man vågar? Blir
det inte skitfult om man skulle råka bli på smällen vid senare tillfälle?

Om jag ska sätta en blaffa där, så måste jag börja tänka lite healthy, kul att ha
feta love-handles då lixom. Ska nog sluta med p-piller (har sagt det jättelänge
nu men gör det aldrig?!)
så krymper man lite i omfång. Likaså tuttarna sväller
av tyvärr. Dock är inte det något jag bryr mig så mkt om, gillar små boobis.

Haha shit vad jag babblar iväg... Här är i alla fall lite idéer på vad jag skulle
kunna tänka mig;




PussPuss
, Jules

Kommentarer
Postat av: C

Värst vad vi är synkade då. Har suttit halva kvällen och letat tatueringsideer för mina revben. Lätt snyggaste stället för en tattis.

2009-05-24 @ 01:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<