Yääääh!

Datum: 2009-03-30 Tid: 22:27:47
S to the atan vad sjujäkla braaa jag var idag ;D
Hade faktiskt bättre kondis än vad jag trott, orkade hålla
igång hyffsat väl. Och sheet vad det spännde i lår & mage
efteråt, så jäla gött. Men tror jag var lite för lättklädd, just nu
känner jag mig påväg att bli förkyld. Fan va niiice.



Redan i unga år skymtades min otroliga bloggtalang!

Jag var ett mycket klokt barn som istället för att ta ut sin ilska i form utav
våld, så skrev jag av mig. I det övre inlägget var jag mycket frustrerad. Hade inte
ätit upp maten och fick därmed inte se Skrot-Nisse. Lågt, föräldrar, lågt!

Men jag känner att min blogg har blivit lite efterbliven angående spännande
inlägg. Sedan Mr X försvann blev det lite lamt... Hmm. Jag måste börja skapa
intriger. Men det kommer porr, jag loovar! Håll ut käre läsare!

Godnatt sweetasses



Kommentarer
Postat av: debban

riktigt lågt att inte få se barnprogram. sånt hände mig med, många gånger om jag inte minns helt fel.

2009-03-31 @ 12:19:53
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

allt bra ?

Kramis

2009-03-31 @ 12:28:49
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: blondii

Fin blogg :)

2009-03-31 @ 13:15:32
URL: http://blondicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja jag menar ju det.. Förut skulle du platsa i vilken MTV show som helst. Nu är det mer en krönika om livet på ett åldersboende;)

2009-06-02 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<