Utgång nr 2

Datum: 2009-03-08 Tid: 08:30:43

Det blev utgång igen! Malin och Kith kom över en sväng,
vi diggade musik och drack oss fulla.















(Efter att ha kollat på dessa bilder, kan man ju bara konstatera att det äääär
dags för mig att börja pallra mig till solariet......)




Apan var givetvis med

Sedan tog vi bussen mot stan och drog in på People. Hade faktiskt jävligt
kul! We shaked what our mama gave us ;) Byz var där och spelade alla
gamla dängor som jag äääälskar, så jävla bra!



Kom hem vid tre. Eftersom jag inte har någon mikro, fick jag värma upp ugnen
och stoppa in lasagnen, halv fyra fläskade jag och sedan bedtime.

Gick upp strax före åtta, så himla ljust ute, måste köpa en såndär sovmask...
Aja, idag ska jag försöka få något vettigt gjort. Och sen blire Beck!

Snart är det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<