torsk och sallad!

Datum: 2009-03-24 Tid: 22:17:01
...är ett förslag på överskrift som kommer upp jämt, tror Joz har
bloggat från min dator. Nåväl, det får fungera!

Egentligen är jag en högeffektiv bloggare. Jag har skrivit massa
inlägg, som jag sedan i sista sekund raderar. Finns så mycket
skit jag skulle vilja spy ur mig, men detta är trots allt internet och
jag måste nog vara lite hemlig även om det är boring.

Imorrn ska jag till Bruksgymnasiet, hederliga gamla Brux! Jag ska
plugga i höst  nu gäller det bara att bestämma sig för vad, och därför
ska jag träffa syon och få lite help.

Godnatt mina fina läsare! Så kul när ni kommenterar, blir
alltid lika glad :-)

Kommentarer
Postat av: Joz

haha torsk när vi förlorade mot arlanda och jag sallad som spillde ut i din mammas bil :D

2009-03-25 @ 09:36:47
URL: http://joz.blogg.se/
Postat av: jenny

tror du jag kan smita in hos syon på bruX trotts att jag inte gick där under gymnasietiden ???

2009-03-26 @ 17:54:39
URL: http://hultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<