Todays shoppin'

Datum: 2009-03-11 Tid: 17:46:48

Börna till stan för att köpa en stooor spegel som jag spanat
in på HouseHold, men dom sa att man behövde vara två för
att bära den, suck! Så det sket sig. Men blev lite annat smått
och gott.



1. Nya datorhögtalare, Onoff 1290:- (Ville ha vurstingsound så man kan
digga digga i lägenheten. Dom var helt ok, men inte så bra som
jag trott... bajs. Jämför väl allt med min tolva i bilen ;)

2. Klänning, Gina 299:- (Kunde inte riktigt bestämma mig för
om den var white trash eller okej. Blev det sistnämnda och den
fick följa med hem).

3. Pärlörhängen, Glitter 90:- (Hur många har man inte köpt genom
åren?! Tappar alltid ett örhänge på fyllan).


Min billigaste shoppingrunda på mycket länge. Bra Jules.


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - beroendeframkallande

hur många har man inte köpt genom

åren, eeeeeeh, köööpa! :D

2009-03-11 @ 18:38:41
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: joyce

nice shoppat , klänningar var juh ursöt :)

2009-03-13 @ 07:41:21
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<