Tatueringar

Datum: 2009-03-18 Tid: 19:30:19
Blir alltid så full i skratt när jag kollar på typ Miami Ink.
Alla som ska gadda sig ska alltid dra värsta hjälte-
historien om varför dom vill ha en tatto. Typ "den här
fjärilen gör jag för att hedra min döda mormor".

Haha!

Om jag ska gadda mig, så är det för att jag tycker det är
snyggt, och för att jag känner att jag vill göra det 'bara för
att'. Vill prova hur det känns lixom.

Isåfall vill jag ha något liknande det här i ryggslutet;



Och för att hedra min gammelfarfars svåger som kunde latin typ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De e bra Julia, sikta mot stjärnorna så kommer du säkert till himlen iaf;P

2009-03-19 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<