Röjer in heels

Datum: 2009-03-10 Tid: 18:16:55

Jag städar i mina snyggaste skor som är helt omöjliga att gå i, använda
endast på studenten.

Förresten, alla bloggare och tidningar etc, tipsar om s.k Party Feets (heter
dom så?). Sånna där dynor man lägger under tårna i skorna så det ska
bli bekvämare. Dom kan man kasta i soptunnan direkt, funktion = nada.



Känner mig som en riktig housewife.



Haha hittade värsta roliga labbrapporten från naturkunskapen
i gymnasiet!




Bella, Emilia och jag var flitiga!



Superlab var ordet!



Ev. gruppnamn: vi är bäst. Tror tyvärr inte man fick ha gruppnamn...



Fjäskigt!



Maria Brorsson :D



Vafan?



Det nådde tyvärr inte upp till MVG.


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Hahaha, sitter och garvar högt :')

2009-03-10 @ 18:41:57
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Anonym

smile, du är med i naturkameran, wtf liksom!

2009-03-10 @ 18:42:15
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<