Ponny är kul!

Datum: 2009-03-17 Tid: 17:25:44
Idag var jag hurtbulle och körde mina ponnyer för första gången
på 5 månader (när man har suttit och kört hästar hela dagarna på jobbet,
har det varit mindre frestande att köra ponny när man väl har kommit
hem)
. Men idag tog jag mig i kragen och körde både Golf och Rosalie!
Och jag hade glömt hur kul det är att köra ponny, det är verkligen
roligt. Dom var fina båda två, Golf var megapigg och blev rädd för alla
snöhögar och lyckades knäcka en stänkskärm.

Dar's Golf;





Rosalie;




Och så har ju mina pärlor en duktig monté-matte ;) Haha:


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Jag har ridit, minsann! :D

2009-03-17 @ 18:30:49
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: johanna

jag känner igen den där hästen till höger som du rider på, heter inte den typ Grann?

2009-03-24 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<