Me love fejk

Datum: 2009-03-16 Tid: 22:35:18
Varför ligger det en sån negativ klang över ordet fejk?

Jag älskar fejk! När jag sminkar mig är det mycket som
är nyckelordet, jag sminkar mig för att få bort det där fula
naturliga (jag ser ungefär ut som Caroline af Ugglas när
jag är ofixad). Jag tycker att löshår är det snyggaste som finns,
och att man ser att det är löshår, vem bryr sig? Nej för allt
ska vara så natuuuuuuurligt... urk, TRÅK!

Jag älskar att ha lika mycket smink som en transa, ha hår
som man kan torka sig i arslet med, och snart ska jag fixa
ett superfejkat Hollywood-smile med tandblekning.
Restylane i läppen skulle jag inte tacka nej till heller.

Fejk är bäst, och får jag se en enda till person som klagar
på att vissa tjejer har för mycket smink spyr jag. Ni som vill
vara naturliga kan väl fortsätta köra med era jävla mineral-
foundations från L'Oreal, sköt er själva och skit i oss andra fejkisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA SKRIVET!!!

2009-03-17 @ 00:11:46
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Skaru bleka tänderna?

Hur mycket kostar det, bel vill! :(

2009-03-17 @ 00:32:08
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Annelie

Det är bra att du står för vad du tycker :D

Jag tycker du ser bra ut utan smink med (nu kommer du bli putt i ögat på mig) men du är supersnygg med smink med :) Bara du trivs med dig själv så är det jättebra! :D

Jag tkr jag ser ut som en hora så fort jag sminkar mig.. men jag är inte snygg utan heller xD

2009-03-17 @ 10:32:56
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh tusen tack, vad glad jag blir.

Och vad glad jag blir att du skrev en rad så jag hittade hit.

För du verkar hel-skön.

Älskar löshår, bleker tänderna & ska med pilla in nåt i läpparna har jag tänkt :P

+ att jag gillar ''Halv åtta hos mig'' :D

2009-03-17 @ 22:42:24
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<