Lördagen

Datum: 2009-03-15 Tid: 13:18:40

Blev en kul utgång som vanligt!
Jag hade verkligen laddad att jag skulle dricka mig jättefull, och bara glömma
allt for a night.

Drack fort och starkt. Spillde ut massa sprit i hela handväskan.
Jag, Kith & Jeppe gick in på Bowlan runt halv elva och shejkade loss as usual.
Fortsatte dricka därinne, ville verkligen bli redlöst full och bara
sådär väck, ni vet.
Men trots tappra försök så höll jag mig ganska så städad ändå.

Träffade på Emelie som äntligen blitt' 18, det var mkt trevligt :-)



(Du sminkar dig så sjukt snyggt gumman. Lär mig.)

Kom hem vid kvart i två, skönt å va hemma så tidigt. En superfull
Jocke kom in på en skagenmacka och vinglade sedan hemåt till
porten bredivd.

Well, that's my night.

Imorse var en typisk 'ska aldrig dricka sådär mycket igen'-bakisdag.
Sedan valde jag en stund mellan att spy upp skiten så man
kunde få må bra, eller plågas en stund till och vänta till maginnehållet
blev lite stabilare. Valde det senare, och gjorde pyttipanna med ägg och
ärtor.
Mums. Jag fattar inte varför alla människor blir så sugna på pizza
dagen efter, det är vad jag är minst sugen på. Då vill man ju ha lite fräschare
mat. Jag vill typ ha löjromstoast, oxfilé, majskolvar och sallad. Helst allt
tillsammans. Mumma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej hon sminkar sig för mycket, ditt är fräsch och snyggt!

2009-03-15 @ 13:31:02
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Du kan vara för mycket!

2009-03-15 @ 15:23:35
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag vill ha smörgåstårta!

2009-03-16 @ 02:50:34
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: alice

vad har du för mascara ? :)

2009-03-19 @ 20:26:44
URL: http://aliceelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<