Kolla vem som är hemma :D

Datum: 2009-03-05 Tid: 22:05:27

Bööörna till Gränby efter jöbbä' och hämta ut
min saknade datamaskin idag... Så nu kan mitt
liv återgå till det normala igen ;)



Men vetefaaaan vad Expert-snubbarna har gjort me'ren, som måste ha
porrsurfat på nån jättetung sida eller nått, den är segare än aldrig förr...
Sådär så att den bara laggar ihop och blir 'Svarar inte' om man råkar klicka
på två saker samtidigt... Bara att ladda upp den här bilden tog typ en kvart,
så var tacksamma, läsare!



Sliten bloggare.

Mami blekte min utväxt idag. Var så jävla trött och när jag är trött sjunger jag.
Jag: Du är en gnu, du är en gnu, du är en gnu...
Mami: Du kan va' en gnu!


Sen började jag sjunga snuskiga sånger om Madicken, Madicken, pilutta
dig pilutta dig...
Mamma ba; Nej, nu blir jag nervös, sjung om Gusten istället!


Sen blev det godingen 'Gusten han har två små ögon och två små kinder,
tio små morrhår och tjugo små trampdynoooor!'


Hahah lite internt, men mamma är så himla gullig...


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Hahahaha, åh, din mamma är så rolig! :D

2009-03-05 @ 23:22:54
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Sanna

Mammor är bra! :)

2009-03-07 @ 01:05:39
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<