Jag är sugen

Datum: 2009-03-27 Tid: 19:37:51
Grymt sugen, på att köpa nytt hår.
Drömde att jag gjorde hårförlängning, och ååh vad besviken jag
blev när jag vaknade.

Det är inte samma sak med clips, jag vill ha permanent! Och grejen
är att den enda permanenta metoden jag kan göra själv är silicontrens.
Och det slet som fan på mitt hår förra gången, så jag vet inte om det
är värt att sätta i det igen?



Ååå jag vill ha det där håret igen... Så nära på att klicka hem det.
Får se hur jag gör! Ska ju göra tandbleking såfort mina gaddar är
lagade. Jävla piercing, råkar tugga på den hela tiden = trasiga tänder.

Ikväll äre bara chiiiill, med mami och massa godis.. sheet va fett.
Ska väl pallra mig förbi solariet och se om det funkar igen? Börjar
bli blekis. Kanske stan en vända imorrn? Vill köpa skooor! Dom där
bruna superhöga gick inte att gå i. Än mindre dansa. Jag hade dom
en halvtimme på krogen förra helgen, sen gick jag och böt till mina
'in case of emergency-skor'
i väskan. Hihi.

Imorrn blir det asshaking hörrni'! :D Trooor Bowlan va? Det är alltid
kul på Bowlan ;) Säg till om ni är sugna, så kan vi dra ihop ett gäng
hemma at my place eller något. Skulle va big fun!

HUGS ! :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

hade lätt kunnat vart fyllaechaffis åt er om jag inte hade börjat 6 dagen efter.

2009-03-27 @ 20:30:38
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Sanna Gustafsson

jag är ganska sugen :D

2009-03-27 @ 22:08:28
URL: http://frokensanna.blogg.se.
Postat av: bernelind

yo girl, vart vad hur gör du tandblekning o va kostar de? är grymt sugen :P

2009-03-28 @ 15:35:08
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<