Gonatt-inlägg

Datum: 2009-03-13 Tid: 22:17:45

Precis hemkommen från Viktoria som fyllde 18 idag,
käka smörgåstårta & cheesecake i mängder och hade
allmänt trevligt.

Var innan dess och sooolade lite. Bra rör på Solvarvet,
har bara solat två gånger i år, men det tar sig, som mordbrännarn' sa.

Så less på mitt utseende, speciellt mitt hår, går inte att
göra nånting med det! Men på måndag har jag klipptid
Studio A, då ska jag klippa lugg & upp det på sidorna
så man kan få lite fluff o ruffs igen :D



Har vart en emotionellt jobbig vecka. Tog allting hårdare än
vad jag trodde jag skulle göra. Har gråtit varenda jävla morgon och kväll.
Måste byta parfym, ringsignal, juice, inrednig, för allting bara påminner mig.
Det är sjukt hur lätt en människa kan få en annan att må så dåligt.
Tack som fan.

Alkohol löser inga problem, men det gör faan inte
vatten heller! Så imorrn dränker jag mina sorger och har kul,
säg till om ni vill festa.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vet hur det är... det är sjuk jobbigt när en människa har påverkat ens liv så mycket och sen bara pyyssscht borta... Jobbigt som fan att komma tillbaka så att man blir halvt vettig igen.. =/

Jag förlorade min största kärlek för drygt 2 år sen, och jag har fan inte kommit tillbaka än :(

2009-03-14 @ 10:43:51
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: carro

åk till han och skäll ut han så att han känner sig dumm, du kommer känna dej så mycke bättre senn!

2009-03-14 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<