Gårdagen

Datum: 2009-03-07 Tid: 18:11:08
Efter jobbet var det full rulle, in i duscha' och på med
ansiktet. Bussade till stan, mötte Emilia och vi började
gå mot Simone. Hade världens risigaste present, en hink
med korv, tops och cheez balls.
Hihi.

Väl där blev vi bjudna på woonderful käk. Hade en supertrevlig
middag med mycket garv ;)



Emelie, Clara, Cissi, Simone



Clara, Cissi, Joz, Emelie



Sara



Emilia & Emelie



Jag & Skarven



Fick en försenad födelsedagspresent av Joz; en flygande apa!
Som skriker dessutom.
Jag blev jätteglad <3




Sedan gick vi över till lekar. Vi körde stenhårt på nudda-kroppsdelar-leken.



Lejonclou, den tuffa men rättvisa domaren.



Öra mot häl!



Skarven, jag och Lejonclou, ääääg!

Sedan när alla började bli sådär lagom runda om fötterna (och magarna,
fan vad mycket och god mat vi blev ilurade!), beställdes taxi. Destination
Birgerjarl!

Jag lyckades glömma min partybag i taxin, men snälla taxigubben kom tillbax
med den till ledsen blondie :)

Sedan gick vi in på Bj. Hade skitkul och skakade rumpa som fan, trots galen hetta.
Bikini next time fan. Fick en bild därinnefrån, håll till godo;



Jenny & Clara in action!

Sedan tog Clara & jag tjugo över två-bussen. Somnade fort som fan. Vaknade
av att mobilen ringde klockan sex, jag skulle jobba!! Var heeeelt borta, skallen
snurrade och jag försökte ta mig till toaletten. Kunde inte sitta rakt för jag var så
dizzy, minns att jag typ drömde att Simone sa 'amen det är lugnt, du har bara fått
ett virus'?
Så jag ba fan va skönt, ingen baksmälla, bara virus. Sedan klarnade det
till lite mer och jag proppade i mig ipren och lyckades ta mig till jobbet helskinnad.
Men fyfan vad jag mådde. Aja.

Tack Simone & co för en ruskigt trevlig kväll,
länge sen jag hade så kul!
:)

Kommentarer
Postat av: S to the imone

haha sexiga bilder.. TACK SJÄLV för att du kom och för den fina korven! :D jag ska njuta av den länge (eller tills datumet går ut iaf)

2009-03-08 @ 01:12:32
Postat av: Jenny

2009-03-08 @ 16:23:16
Postat av: Anonym

första kommentaren vart ju fin ^

man ser verkligen på mina armar hur vart det verkligen va, man va ju lagom mysig när man kom därifrån iaf! super rolig kväll :)

2009-03-08 @ 16:25:09
URL: http://hultman.blogg.se/
Postat av: Joz

FLYING MONKEY! <3

2009-03-09 @ 09:35:44
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<