Gårdagen

Datum: 2009-03-21 Tid: 18:01:22
Åkte upp till Ronja & Maja runt sju :)
Fixade och sminkade en himla stund!




Sen började vi kröka! Körde ölspelet och så vidare.
Mycket skratt och mycket sprit var ingredienserna!




Födelsedagsbarnet
a.k Miss Sixty blev fullis !




Allihopa!



Ronja och jag <3



Elin & jag :)
Alkoholen började verka!



Sandra & Maja går igenom spelets regler!

Sedan begav vi oss in till stan, var där runt elva.



Eftersom jag skulle upp och jobba sex, hoppade jag av
partajet redan vid tolv. (Man ska sluta när man har som
roligast!)

Tack för en skitkul kväll girlies!

Kommentarer
Postat av: Indira

haha (; klockren dans ju!!

2009-03-21 @ 19:17:21
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<