Fortsättning på fettodagen

Datum: 2009-03-23 Tid: 22:33:31
Rakade Rosalie idag, min nallebjörn... Gick kanon, tills rakmaskinen
la av. Gav den till pappa, och han meckade definitivt sönder den. Så min
stackars lilla Lie är rakad på ena sidan, haha! Ser så söt ut.

Sedan blev det ännu mera fettande framför tvn med familjen. Botten
i min 60-kronorspåse börjar synas, magen börjar hänga... Men jag
bryyyyr mig inte :D Hihi.


Snackas förresten massor om att folk är upprörda över att Facebook
har ändrat design. Är det bara jag som inte märker någon skillnad?



Känn er välkomna att lägga till mig, om vi inte redan är friends.
Remember, är man inte vänner på facebook är man inte vänner
på riktigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag märker inte en såån skillnad :P

och gud va gott med godis!

2009-03-24 @ 12:53:36
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Annelie

så bara för att man inte är med på facebook så är man inte vänner menar du? ^o)

2009-03-24 @ 20:18:32
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<