Fläskar loss

Datum: 2009-03-23 Tid: 14:05:45
Nyss hemkommen från jobbet, är hos mamma & pappa.



Mysig katt och en fet godispåse - vad mer kan man begära?

Jag har verkligen olika fettperioder i mitt liv. Vissa månader får
jag ryck och låter inte en enda onyttig sak komma innanför mina
läppar. Andra månader fettar jag så det inte är klokt... just nu är
jag inne i en fettar-period.

Egentligen vill jag vara sådär riktigt skinny, platt mage och inte
ett gram fett på kroppen. Fast jag har börjat att ändra mig.
Jag älskar mat och sötsaker, jag ser det som en stor passion i livet
(fan vad töntigt det lät), och varför ska man behöva avstå från det?
Om jag dör imorgon spelar det någon roll om jag väger 50 eller 53 kg?
Har det varit värt det lixom? Och som sagt, just nu är jag inne i en stark
nej-period :-)

Kommentarer
Postat av: ` iѕaвella ѕz . - вloggкяiтiк näя den äя ѕoм вäѕт

idag säger jag NEJ!

haahaah

2009-03-23 @ 15:55:58
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Annelie

Härligt att du tänker så =)

3 kg mer eller mindre är skitsamma :P

För det syns inte.. det känns, men syns inte :D

2009-03-23 @ 16:00:55
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<