Fejkdator

Datum: 2009-03-29 Tid: 21:12:30
"Det här Windows-exemplaret är inte äkta".

Så står det när jag startar min dator! Sedan kommer internet upp,
för att man ska kunna köpa ett nytt Windows tydligen... Så stört.
Sånt här ska bara funka lixom.

Undrar om man ska orka kolla på Van Veeteren. Småkollar lite
just nu, men får lite ont i nacken av att kika dator och teve samtidigt.
Kanske sätta på Sex and the city istället. Satc är nog det smartaste
som någonsin har gjort. Jag gillar egentligen inte serier (förutom
Despan), men har kollat på alla Satc-avsnitt tre gånger om tror jag.
Love it <3

Idag lyckades jag få med pappa ut och köra! Han körde Rosalie i
långvagnen, och jag Golf i sulkyn. Så kul, och när han äntligen vill med
ut och köra lixom! Vad tror ni händer, Golf blir rädd för en svinläskig
snöhög och hoppar in i Rosalie. Vi krokar ihop och hela sulkyn viker
sig
vid hjulet. SUCK. Bara att klicka av vagnen och leda hem Goffe.
Nu ska jag försöka få super-Sören på Tilly att fixa den, vill inte lägga
ut pengar på en ny. Och jag älskade dessutom min sulky, den var
kung! Snyft...

Blir nog Satc ändå. I min ensamhet. *La la*

Kommentarer
Postat av: Therese

så står det för mig med!! Det kom sedan jag skaffade nya msn...

2009-03-30 @ 09:17:55
URL: http://therese85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<