Det är SLUT !

Datum: 2009-03-12 Tid: 19:05:32
Har försökt sagt det så många gånger nu. Spelar ingen roll om
jag låser dörren eller stänger av telefonen, så kommer han ändå
in i mitt liv på något sätt.

Cheez ringz, jag vill inte ha något mer med dig att göra. Du får min
kropp att inta märkliga former och min mun att lukta skunk.
Det är slut. For now and forever.


Detta kom jag till insikt med idag. Ni vet känslan när man har
ätit alldeles för mycket mat, när man känner att man nästan
vill spy? Jag spydde. Öppnade min käft för att rapa, och då bara
rann den vidriga ostsörjan ur mig. Till följd utav massa lättnads-
rapar
från min kropp, 'tack för att du befriade mig från fettet'-rapar.

Det var droppen. Tänker aldrig låta mig
förnedras på det sättet igen.

Sallad, here I come.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

EEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWHHHHHHHHH

2009-03-12 @ 19:30:26
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Annelie

Nope..

Börjar nästan tro att de riktigt vännerna inte existerar. Inte så kul när man alltid själv får ställa upp till höger och vänster men aldrig få nåt tillbaka. Och att gå ut¨på krogen har jag iprincip lagt ner.. Inge kul när de bara vill ha med mig bara för att de ska få känna sig smalare och snyggare (visst jag har börjat gå ner i vikt). Skitsamma.

2009-03-12 @ 21:37:21
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Lina

gillar din blogg då (:

2009-03-13 @ 09:21:30
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<