Dagsläget

Datum: 2009-03-26 Tid: 22:11:59

Har precis betalat räkningar & skulder på ca 35000:- ....
Pengarna rullar!

Igår var jag hos syon och fick lite rådgivning. Jag ska söka lite olika
KY-utbildningar, exakt vad vet jag inte så det blir till att grubbla.

Idag jobbade jag eftermiddag på mammas fritids, bra med lite
extraknäck när man ändå har tid över på eftermiddagarna. Även
om jag känner mig galet stressad just nu, vet inte varför, men så
mycket som ska göras. Hästarna tränas bland annat, det tar tid.
Har ju inte ens inrett min lägenhet klart, fast jag bott här sen februari.
Suck, det är svårt med inredning! Vet ju exakt vad jag gillar, men
det är svårt att få ihop allt att passa. Jag gillade mitt gamla rum hur
mycket som helst, kanske ska flytta hem? Höhö.

Vad händer i helgen? Supa eller vara hemma? Just nu lutar det
mot hemmakvällar, men man brukar ju alltid bli törstig på lördagar...



Har dessutom feting-ont i mitt ena ben. Fick ett helvetiskt
sendrag igår natt, och nu ömmar benet för varje steg jag tar.
Whatta?!

Hugs and goodnight honeypies.


Kommentarer
Postat av: Joz

ååh jag kan jobba på din mammas fritits! har sökt massa fritidsjobb men får ju inga :(

2009-03-27 @ 11:52:15
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<