Midsommar -o9

Datum: 2009-06-21 Tid: 10:14:38
Här där jag bor så firar man midsommar i Öregrund, Sveriges next Båstad,
det finns liksom inte några andra alternativ! Så ej heller detta år, trots det
lite svikande vädret.

Åkte ut till Östhammar till mina fina vänner, så kul att umgås igen. Åt fläskfilé
med klyftisar
och goda tillbehör. Efterrätt kladdkaka + grädde + röda gubbisar.
Sjukt gott! Spelade ett jätteroligt spel och drack lite. Lyssnde på Hits for kids
och hade jättekul.

  
  

Sedan tog vi halv tio-bussen till Öre. För första gången började jag fundera
på om man kanske var för gammal för sånna här tillställningar trots allt, med
alla 15-åringar som har sin första fylla på bussen in.

Började tjaffsa med några fjortisar plus en turk och för första gången nånsin
så kände jag att jag var nära på att vilja ta till hårdhandskarna. Hehe, men
hejdade mig och avslutade istället min kvarting vodka. Jag, Malin och Anna
drog ner på city och det började med att jag inte fick komma in på Jakten
för att jag var "för full" (hallå, hade knappt börjat!). Köpte en drink för 108:-
Briggen och spillde ut halva över Anna.



Körde på Breezers & snus istället

Haha, träffade en tjej sen och vi blev lite sugna på Hummel. Och i den
stunden kändes det så fruktansvärt smart att bara klättra över staketet
in. And so we did, blev tyvärr utslängda såfort vi kommit ner på marken.

Resten är ganska svart! Drack ganska mycket, kvarting plus ett antal
cider & breezers.



Hängde en del med Lindsay Lohan



Sedan gick jag och Malin plus Erik (?) till bussen halv tre. Den första
var ju givetvis packad så vi fick stå ute i kylan och vänta på ersättnings-
bussen som kom en timme efter. Bra jobbat UL!

Sov hela vägen hem, halv fem gick jag in till mig och sov till kvart i två.
Tack hörrni för en trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Såg inte dig heller ju ;(

2009-06-21 @ 17:09:51
URL: http://johannaja.blogg.se/
Postat av: rubban

hahha klättrade du över gallret!??? XD haha det missade jag helt.

2009-06-22 @ 22:03:16
Postat av: maria

haha måste erkännas att jag fick väldigt fina skrapsår efter det där gallret :p det jag undrar är hur vi ens lyckades komma över?^^ var ju sjukt högt :p

Men sjukt kul sen när jag dagen efter mindes varför jag hade de där såren..

kram / hon där tjejen^^

2009-06-22 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<