Nykter utgång

Datum: 2009-06-07 Tid: 21:27:36
I fredags tog alla studenten, man kände sig nästan lite avis!
Eftersom jag skulle tävla på lördagen, bestämde jag mig för att
köra en nykter utgång. Var nästan lite nervös, har sällan prövats!
Shit vad mycket tid man hade över till att fixa sig, haha! Kunde sooofta
hela kvällen, för man behövde ju inte kröka.

Jag körde, plockade upp lite fulla Alunda-bor och drog in på ett
smockat People. Guuud vad drygt det är att umgås med fulla
männsikor, haha... Dom snackar bara massa blaj. Men men!



Jag och studenten Kith ;)

Sen träffade jag Ellinor och Malin och shejkade satan, hihi. Alex Moreno
spelade på stora golvet, sjuuuukt bra dj, bara att skaka hoppa! ;)



Jag & mina babes

Körde hem igen runt ett så man skulle hinna sova några timmar i alla fall.
Grabbarna i bak var impade av min bas, haha :D Nån mätte 114 decibell
där bak på mobilen.

Summering: funkade ok att vara nykter. Men man har fan så mycket
roligare på lyset !

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Nykter utgång? tror jag svimmar..

2009-06-08 @ 15:27:10
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: sara

Fin du e :)

När kommer du till sthlm gumman?

Puss

2009-06-08 @ 16:43:40
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Glöm inte min vurpa, de var ju de bästa på hela kvällen! :D ppuss!

2009-06-08 @ 17:05:43
URL: http://ellinoores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<