Mascara-issues

Datum: 2009-06-17 Tid: 20:23:49
Mascaror är något jag alltid har en hel bunt av i sminkväskan, det är
något man inte vill slänga. Man märker liksom att bäst-före datumet
är passerat long ago, borsten är halvtaskig och själva mascaran har
en mysko konstistens som klibbar. Använder den absolut inte.
Men man vill ju ändå inte kasta den, för det finns ju lite kvar! Ifall man
behöver den lilla slatten någongång, vilket man aldrig gör.

Min älsklings-Dior börjar inta ovanstående form, så provade att köpa
den här denna gång:



Gillar gummiborstar, och denna var megastor. Verkar
helt okej so far.


Givetvis kommer Dioren ligga kvar ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hahaha, känner igen mig i mascaraträsket;) Jag har typ fem-sex stycken nu:P ooopsiee

2009-06-17 @ 21:02:49
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: EMMA

vilken dior hade du innan? :)

2009-06-17 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<