Lindesberg

Datum: 2009-06-08 Tid: 21:17:32
Hade en mkt trevlig lördag på Lindesberg med Cissi, Olivia och Marika.
Sol i mina lopp, hagel före Marikas, hehe...

Red Tejas Monique i montén, och vi vann :) Jättefin häst, kul att få förtroendet!

Sedan var det Goffes tur. I värmningen var han klockren, gick ruskigt fint och
klockade 56 på 500m. Blev lite väl kaxig tror jag, i starten tänkte jag att vi kan
ladda för fullt och ta täten fort. Tror jag ja. Goffe blev tokhet och bara hoppa
hoppa hoppa
... Fick ner, hoppa, fick ner, hoppa. Går inte att hålla honom när
han blir sådär het. Synd, när banan var så fin och det inte stänkte. Undrar
hur många lopp han har sabbat genom att göra sådär. Men men, nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<