Helgen

Datum: 2009-06-29 Tid: 18:22:32

 

Lördag, destination Ronja som i skulle fira. Jag stekte vid Rastsjön, lockade håret
och sen var jag redo!

Åt grillat och till efterrätt glass med varma hallon. Hade så SJUKT trevligt! Jättejättekul
verkligen! Massa skratt och gamla minnen :) På högstadiet var det alltid vi, tyvärr har
vi splittrats på senaste tiden...



Födelsedagsbarnet och jag



Blondtrion ;) Verran, jag, Bella

Vi drog sedan vidare mot stan och nästa födelsedagskalas på Orange
för Emelie & Emelie. Jag var full som en get, tappade min mobil i Alunda.
(som jag dock fick tillabaka dagen efter! Snällt) Minns att jag och Sandra
gick och pissade och jag satte mig rätt på brännässlor.



Därinnefrån har jag bara vidriga bilder, men
känner att jag måste lägga upp den här på mig
och Sofie iaf ;) (och lite av Strömberg)

Kommentarer
Postat av: sofie

haha dendär bilden hade jag förträngt:P haha

2009-06-30 @ 10:58:50
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Aj fy sjutton för att sätta sig på brännässlor! :O :(

2009-06-30 @ 16:58:41
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Emelie

din tönt vrf har du ingen bild på mig!? ;)

2009-07-02 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<