Icke fläsk-kväll

Datum: 2009-06-16 Tid: 20:26:17
Vill börja med att TACKA alla fina läsare för typ 25 snälla kommentarer
om min tattoo i inlägget här under, jättejättekul :D Glad i hjärtat.

Har precis slängt i mig min delikata laxmacka med persiljemajonäs,
sallad, räkor, tomatoes och löjrom. Me like.



Gottis va?

Inget onyttigt följde med hem i min korg idag. Måste säga att gaddningen
gjorde mig peppad att inte köpa fett idag, skulle vara nice att få bort den lilla
utbuktningen på magen.



Såhär ser den i alla fall ut idag. Fortfarande lite svullen och
röd, får lägga ut en bild senare när den är helt läkt.

Är ovan med den, går och kikar under tröjan hela tiden hihi :)

Kommentarer
Postat av: rubban

men shit va snygg! helt galet fin ju bruden :D i wanna see it in real life snart, på midsommar ;) ? grr ;) haha

2009-06-17 @ 20:32:44
Postat av: matilda

den är sinnessjukt snygg !!

2009-06-18 @ 19:55:28
Postat av: marika

fin blogg du har Julia, har ju inte varit in här tidigare! :-o

men skitsnyggt blev det! :)

2009-06-19 @ 18:33:40
Postat av: Mikaela

snygg tatto=) Hoppas du har haft en bra midsommar!

2009-06-20 @ 19:52:12
URL: http://mikeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<