En dag i Stockholm

Datum: 2009-07-29 Tid: 01:33:12

Måndags fick jag och Elin ryck, klockan 22.00 ville vi till Öregrund.
Raggade skjuts, var där typ halv tolv. Tog en cider, shot och en öl
på ett dött Terassen och sedan hemväg igen. Lyckat.





Idag hade vi planer på Grönan istället. Dock vaknade vi upp till
ett inte alltför fint väder, så vi tog en shoppingdag på city istället.



Överskattad Cupido-sallad som var äcklig med burkingredienser



Jag spenderar slantar på FACE



Löshår inhandlades



Köpte världens tuffaste ROSA brillor !



Min humor i ett nötskal



Hitta världens sötaste skor som dock inte följde med hem, snyft.



Trött och nöjd Jules på tåget hem



Avslutade dagen i Uppsala med souvlaki på Tzatziki.



Lite av dagens inköp; löshår 500kr, Freebra 299kr (ingen höjdare
när man har småttingtuttar som jag, men funkade väl helt ok),
brillor HEMLIS, ljusrosa läppstift 189kr FACE, världens bästa
foundation 280kr FACE.



Jag och Elin, tack för mysigaste dagen babe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<