Lite sliten

Datum: 2009-07-30 Tid: 20:35:58
Elin my babe och jag hade förfest hemma hos mig igår och
var bra taggade. Började tjaffsa med turkar på bussen till stan,
och sedan gick vi till Bj. Kilometerlång kö och dom var fucking
noga med åldern, så vi fick nobben, trots ihärdiga försök från
min sida likt "vi är blonda och har kort kjol, ni borde släppa in oss!".

Drog till Terassen och sedan Etage, vilket sög stor ankpung.
Gjorde några tappra dansförsök, men tröttnade fort och snälla
Elins mama kom och hämtade oss. Rätt kass kväll med andra
ord! Men full var jag sen vår förfest ;)



Sliten och trött bloggare på Max

Nytt försök till party imorrn, då blir det dock
hederliga Hummel! See yah partyanimals.

(Ps. Bloggen har aids och jag har plötsligt fått
en till bild i menyn utan att jag bett om det? Hmm.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<