Sleepii

Datum: 2009-01-07 Tid: 21:52:53

After work åkte jag och min kära kollega
Christine in till stada, och handlade lite
smååskit. Jag hatar rea, bara massa skit
som dom försöker kränga på folk. Varför är
folk som galna i rea?! Vill jag verkligen
köpa något spelar det lixom inget roll om
det kostar 100 eller 200...

Sen gick vi till Alexander och käka
toast skagen och fläskfilé till varmrätt.
Mums! Nu ska vi sova, feta och belåtna!

Haha, jag har verkligen uppfostrat Christine
bra, nu ligger hon i min säng och sjunger
"Du är en rishög, rishöööög", hahah :D



Kraaaaam!


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

HAHA, vilken brutta!

2009-01-07 @ 23:20:42
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Joz

Vafan Julia! Rea är det bästa som finns<3<3 29kronorsparty på Gina!! ALLA ÄR GALNA OCH SLÄNGER KLÄDER ÖVERALLT :D

2009-01-08 @ 15:16:23
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<