Onsdak

Datum: 2009-01-15 Tid: 19:43:35
Tackade ja till lägenheten idag!
Kommer dessutom få flytta in ganska snart verkar
det som. I'M SO EXITED :D

På lörda' ska ja va leeeedig. Two days weekend,
det är man inte bortskämd med som hästskötare!
Mammi & jag ska göra en ride på Ikea.

Sååå svårt att veta vad jag ska ha i mitt lilla plejs!
Jag har ju en stor 180-säng som tar jävla plats.
Sen vill jag ha en soffa, ett tv-bord och en platt-tv.
Men så skulle det ju vara schysst med ett litet bord
plus två stolar som man kunde sitta vid å käka.
Men känns som att det inte kommer att få plats...
Och fan vad mycket pengar som kommer gå åt!
Hmm! Hur gör ni andra med ettor?

Jag har btw börjat mitt nya liiiiv ! Inte ätit något
onyttigt på tre dar. Käkar morötter och passions-
frukt till efterrätt, såå stolt över mig själv!
Jag vill väga 50 kg, och där ska jag stanna.
Nu jävlar!

Nu väntar lång dusch, sen ska jag kolla på
'Vad blir det för mat'. Me lajkie !


Kommentarer
Postat av: Tessi

men skinnybitch! du är ju fin som du är prutthjärna! <33333

2009-01-15 @ 19:52:07
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: V

Tycker du sminkar dig så fint, kan inte du göra ett inlägg med steg för steg hur du gör när du sminkar dig? :)

2009-01-15 @ 20:44:37
Postat av: Jules

Tessi >> hihi snälling du :)



V >> Tack :D Glad jag blir. Det kan jag nog ordna :)

2009-01-15 @ 20:52:51
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Joz

Speenannde!!! Och förresten trodde jag vi vägde ganska lika? Jag väger 47 och vill gå ner :( Eller upp, det beror på om jag ska sluta käka pizza eller bli muskelman :D

2009-01-16 @ 12:01:49
URL: http://joz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har oxå etta med kokvrå, liiite större än din. Den e på 34,4 kvm.. Har inte fått hit alla möbler än, bara 120säng, skrivbord å fotölj :P tycker de e sjukt svårt å veta hur man vill ha det, vill ju inte att de ska bli alltför trångt heller ;P

2009-01-21 @ 00:18:57
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<