Mysig hemmakväll

Datum: 2009-01-10 Tid: 22:25:04
Mysig jävla hemmakväll. Igen. Själv.
Suck, sånna här dagar måste jag medge
att jag känner mig lite ensam. Vore ju
kanske lite trevligt med en person som
låg bredvid i sängen när man vände sig
om, som sa något snällt och smekte ens
hår. Lite mysigt vore det i alla fall, dagar
som dessa...

Idag åkte Skrållan till sin nya familj. Hon
kommer att få det bäst, men kändes lite
sentimentalt. Har växt upp med den hästen,
lixom. Ska åka dit imorrn och hälsa på lite.

Well. Vilken lugn helg. Jag har inte druckit
någon gång i år! Känns coolt ;) Har inte
varit sugen på de heller. Finns inget bättre
än att vakna upp pigg och fräsch en söndags-
morgon, istället för att vakna med huvudet i
hinken. Fast blir nog fan hinken nästa helg
ändå...

Tillbaks till ensamheten, möhö :(
xoxo (vafan betyder det Bella?!)


Kommentarer
Postat av: Emma

XOXO = puss och kram :P Gossip girl! ;)

2009-01-12 @ 21:54:43
URL: http://covertly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<