Min diet

Datum: 2009-01-18 Tid: 12:31:18
Det är svårt att äta frukost när man ska försöka
vara nyttig. Det blev i alla fall fil med tropiska frukter-
müsli
och två skivor melon. Till lunch lite frysta bär
i fil
och morötter som efterrätt. Smask.

Ikväll ställs jag inför ett riktigt test. Ska åka till ett
par bekanta som alltid bjussar på vursting-fika.
Och Julia ska dricka vatten. Punkt.

:'(

Men ska banne mig klara det här! I sommar vill
jag vara riktigt smal & riktigt brun. Så jag måste
börja jobba i kärringgrillen så småning om också.

¨

Sånna där bruna spiror ska jag ha i år igen!



Och sådär brun fejja vill jag ha i år gen!

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Nudu, ska jag bli smalast! :(

2009-01-18 @ 13:22:14
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<