Mens

Datum: 2009-01-28 Tid: 17:07:30
Tack Gud för att du gav kvinnorna något så genialt som
mens. Finns få saker som folk blir så avskräckta av som
mens. Det är något äckligt och högst privat.
Bara man kläcker ur sig 'jag har mens' så får man alltid
vara ifred på alla sätt och vis. Annars tror folk att man typ
ska kasta en tampong på dom.

Det där med mensvärk är något jag aldrig har upplevt. Eller
jo, visst har man väl ont men det är snarare obehagligt för
min del, typ som huvudvärk. No big deal liksom. Men jag drar
alltid 'usch, fan vilken mensvärk jag har, jag orkar verkligen inte
städa idag'
. Eller 'fyfan vilken mensvärk, jag måste nog vila lite'.

Vilka fördelar man får! Tänker aldrig berätta sanningen.
Och tänker någon tvinga mig att göra något jobbigt när
jag har mens, kastar jag en tampong på er.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahahaha jag ska börja kasta tamponger tror jag! Lät som en kul grej :)

2009-01-30 @ 17:58:54
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<