Men fredag e ändå den dagen som känns bäst...

Datum: 2009-01-16 Tid: 19:32:44
Nice dag på jobbet, sista dan den här veckan :)
Imorrn ska Julia sova ut och sedan in till staan
och shoppa loss.

På lunchen så bestämde mig jag och min gode
vän Christine oss för att tvätta våra vrålåk med
Tillys supermegahögtryckstvätt (med inbyggd tvål!).
Det var skitkul. Och nu ser man att min bil är svart
igen.



Kollega med kulspruta...

Christine: - Jag hatar när man får sånna
där äckliga jul-sms!
Jag: - Haha va?
Christine: - Ja, typ tomten knullar tomtemor.
Det är inte ens kul. Man skämtar inte om tomtar!

Nu vankas klyftpotatis & fläskfilé med vitlökssmör.
Och jag är på dag 4 utan onyttigheter, men maten
får fanimej vara hur onyttig den vill ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<