Make me up

Datum: 2009-01-06 Tid: 15:26:15
Mejkade mig lite nyss och tänkte bjussa på
mina favvisar! Utan dessa fyra funkar jag inte.

1. Cake eyeliner från FACE



Världens bästa lilla eyeliner i kakform! Superdryg,
har haft min i ca. ett år och syns knappt i burken.
Tillsammans med en snedskuren pensel kan
man göra riktigt snygga linjer & sotningar.
Pris ca. tvåhundra pix.

2. Picture perfect foundation från FACE



Jag har sugigt ful hy, och behöver något riktigt
täckande. Denna är foundation & concealer i
samma produkt, och täcker allt! Pris ca. 360 kr.

3. Diorshow blackout



Jag byter aldrig! Lösögonfrans-looken uppnås
med denna underbaring. Pris ca 250 kroooner.

4. Eyebrow pencil från H&M



Tycker den här är lika bra som dom dyra,
löjligt billig, och så finns det en bra ljus nyans
för oss blondisar.

~ Juules

Kommentarer
Postat av: frokensanna

bra tips :P



du finns som länk på min blogg med :D

2009-01-06 @ 17:45:07
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: tessi

ååhh, nu ska jag bli lika snygg som dig;) håller foundationen länge också? och behöver ngt seriöst heltäckande för mina små svarta monster under ögonen;) PISK

2009-01-06 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<