LÖNING !

Datum: 2009-01-23 Tid: 22:01:09
Ahapp, efter jobb'äh drog jag till Uppsala för att handla.
Först blev det dom där jeansen som jag skrev om. Dom
satt som en smäck, och jag fick köpa 25:or ! Inget-onyttigt-
dieten börjar funka! =)



Sedan vidare till HouseHold. Fyfasiken vilken bra affär! Jag
fick skärpa mig för att inte handla to much. Riktigt snygga grejer.
Blev i alla fall ett rosa-blommigt duschdrapperi, rumsavdelare
och en liten hylla.

Sedan kom Christine in, och vi shåppa loss på Ikea. Hon köpte
mest, som inte skulle ha något. Hah. Jag bestämde mig i alla
fall för ett bord! Det blev ett barbord med höga stolar, kommer
att bli snyggt tror jag!




Nu kan ni få komma över på cocktails, girlies ;D

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Vaaaaaa 25:or hade jag förr :(

2009-01-23 @ 22:50:59
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<