Lägenhetskoll

Datum: 2009-01-14 Tid: 17:00:22
Idag var jag och kollade på lägenheten!
Etta på 30,3 kvm. Kokvrå med nästan
ny kyl & frys.

Lite synd att det inte var ett riktigt kök, men
men... Eftersom väntetiderna på ettor
egentligen ligger på runt ett år, så känns
det som att jag bara inte kan tacka nej
till denna som jag fick efter 1,5 vecka!

Minus med att bo själv är ju att mycket mer
pengar kommer att gå åt. Men samtidigt har
jag ju klagat på att jag inte har något att
göra med kosingen nu för tiden :P
Minus är att jag kommer dö utan mina katter!
Haha men kommer ju iofs vara hemma varje
dag ändå, hos hästarna och så. Känns som
att just bo själv och ha sitt eget plejs överväger
minusen.

Jag tror jag ringer och tackar ja imorrn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gör det! Asskönt ju!

2009-01-14 @ 18:14:38
Postat av: Joz

Woh woh! Julia stor! Inflyttningsfest? Vilken fråga, det är klart! Förresten har jag hört på mtv att man FÅR ett hus när man blir vuxen. När blir man vuxen? :D

2009-01-14 @ 19:03:40
URL: http://joz.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Åh! Vad kul! :)

Fast 30 kvd. lät lite, våran är på typ 50 :O

2009-01-14 @ 20:09:48
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Jules

Joz >> Vi får festa loss så gott de går på 30 kvm :) men förkrök kan du skriva upp!!



Bella >> ja men då får man ju betala det dubbla också :P

2009-01-14 @ 22:35:05
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<