Knutmasso

Datum: 2009-01-13 Tid: 21:30:23
En ganska bra dag! Var på bra humör på
jobbet och allt går mkt lättare då.

När jag kom hem hade jag fått brev från
Östhammarshem, och jag blev erbjuden
den där lägenheten jag skrev om tidigare!!

Så jävla glad jag är! :D Ska ringa imorrn
och be om en visning.

Sedan åkte jag till Gimo och mötte upp
bästa Emilia. Vi kolla Knutmasso och
förmodligen träffade man massa folk
man kände ;P Haha känner aldrig igen
nån.

För tre år sen var jag, Bella och Karin
GHB-poliser (som var lite passande
eftersom det var så mkt snack om GHB
i Alunda just då). Vi gick med skyltar
"Följ oss ut i natten, bli GHB-polis!
Bevara Alunda! Rädda våran by!
Det kan vara DITT barn som drabbas
nästa gång!"

Haha fyfan vad kul vi hade! Nästa år
är vi taggade på utklädnad, eller vad
sägs? ;)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<