Jag förfryser

Datum: 2009-01-08 Tid: 19:43:13
En utav de värsta dagarna i mitt hästskötar-liv!
Garanterat. Jag körde två snabbjobb idag,
ca. 1 h & 15 min långa totalt. Var länge sen
jag frös så fruktansvärt mycket. Ni som inte
är hästskötare har ingen aning om hur det
är där ute!!!! Mjööp :(

Idag började vår nya försteman på Tilly,
kommer säkert att bli mkt bra.

Idag har jag varit på ungdomsmottagningen,
och sedan skickade jag en ansökan på
en lägenhet.


En 1:a i Alunda. Coolt att flytta 3 km, huh? ;)
Måste bo kvar i Alunda så jag kan åka hem
till hästarna, och ha nära till jobbet...
Jag har sen jag varit 14 drömt om att flytta.
Jag har alltid trivts att vara ensam, och det
skulle vara så j-la kul om jag kunde få denna!
Bara hyra givetvis, jag vet inte vad som händer
till hösten
... Tror fan inte jag pallar en till vinter
som hästskötare alltså!
Men vi får se.

Sedan fick jag paket, wiiii :) En VolumeMaster,
velli nice.

Nuuu ska jag VÄRMA MIG ! Ska tydligen
vara jete kalt imorrn med, rädda mig!

Jules.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ooh va kul, hoppas du får den! Jag ska flytta snaaaaaaart :)

2009-01-09 @ 00:42:44
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Jag hal lidit hest!

2009-01-10 @ 00:27:26
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet precis hur de är , sånna dagar undrar man om man kommer få tillbaks som panchis, sitta där med sneskruppniga händer och skakiga ben liksom.

2009-01-14 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<